CUBA CLICK!!!

Thursday, July 29, 2010

This week punya story...


minggu ni segala perjalanan class dan juga rancanganku berjalan dengan lancar...alhamdulillah...FYP punya topic pun SV da approve...nasib baik SV aku jenis yg easy going and baik hati bagi tunjuk ajar...kalau tak cuak gak aku...thanx Dr.Vijay...huhu bangga die ni kalau dapat baca...confirm FYP dapat A....nothing much to do this week...esok mahu pulang ke rumah atas dua sebab...first, kena g retest jpj hari jumaat ni..arrggghhhh!!! sudah dua minggu tak praktis bawa kereta, emmm main ingat kat kepala jek...tawakal jelah ella woiii... then, balik sebab my abah demam...tadi call die suara lemah jek coz baru balik dari klinik..ari tu aku tak sihat,emmm memang sekarang musim tak sihat kot...so u guys please jaga kesihatan k...and this weekend,kawan baik akak aku and kira kenalan rapat aku and family jugalah akan berkahwin..congrate kak Aida...so kami 1 family mesti pergi kenduri die...insyaAllah..i akan pakai baju kebaya yg aunty die jahit lagi tau...semangat kan kan kan...hahahaha.... so happy weekend guys....

3 comments: