CUBA CLICK!!!

Tuesday, July 13, 2010

FYP...apa itu???

salam...sudah lama tak ketemu ini belog...almaklumlah semester baru bermula....12 july 2010, dengan ini secara rasminya aku bergelar final year student...yahoooo ke booooo??? hahaha....sem 5 ni aku dah patut mula buat FYP...haaa gelabah2....apa tu 3x..(ulang minimun 3x nak lebih ikut suka)...FYP tu stand for final year project atau bahasa melayu nya project ilmiah...yeke?? cam xbetol je...jap2 rujuk kamus...(dengan kadar segera selak2 kamus)...yup tepat sekali!!!! (clap sound).....hahaha...minggu pertama ni aku dah dapat tahu siapa supervisor aku...emmm dapat lecturer yg ajar aku dah 2 sem...name dia Dr.Vijay...rakyat Switzealand katenye...haha betol ke aku eja...lantaklah...dia ni memang suka buat lawak...setiap kali class dia aku akan wat senaman mulut...kadang2 sampai krem sebab banyak sgt ketawa...tp yg cuaknye, sem lepas ramai gak senior aku yg bawah dia yg diextend kan coz tak memuaskan hati dia...argghhh....hope itu tidak terjadi padaku....aku nak habes blaja cepat ok...nak keje pastu..ehem ehem...ngeeehhhh( hope dia baca part ni)...tajuk FYP belum dapat tahu lagi...maybe next week...lepas ni makan, tidur dan mandi dengan buku dan journal...cewahhh....muka ini hope akan selalu la ke library ye cik CT cari bahan...apa2 pon aku akan cuba buat sehabis baik 2 sem terakhir ini....segala cubaan dan GODAAN (tibe2 ayat goda2 ni jd penegasan kn) dusshhhh2....mentang2 junior ramai and i looks like 1st year student kn...huhuhu....anyway akan ku cuba hadapi dengan secekal mungkin....doa dan usaha itu penting...ye itu wajib...hope everything will be success seperti yg diimpikan....AMIN...

No comments:

Post a Comment