CUBA CLICK!!!

Saturday, July 17, 2010

koc pink wanita





koc tu apa ek??? ntah2...haa...baru-baru ni kan kerajaan buat perubahan pada sistem pengangkutan komuter kita apabila kaum hawa mendapat layanan istimewa dalam tren dgn menyediakan koc utk wanita....idea ni pon disebabkan oleh kes2 yg selalu berlaku setiap kali naik tren macan kes ragut, raba dan selok saku...jadi bagi nak kurangkan kes ni,kerajaan pon buat la koc khas ni...hari ni, masa aku nak ke Mid Valley, aku pon bernasib baik dapat naik koc 2 pergi dan balik...masa pergi, punyalah sesak sampai org2 laki pon men belasah je naik koc wanita...emmm rasa-rasanya lepas ni kena tukar sit tu color pink kot baru kaum adam ni tau yg koc tu utk wanita sahaja...tapi maybe sbb keadaan manusia yg sgt ramai masa tu,so masing2 dah tak kesah,janji dapat sumbat badan dalam tren...keadaan mase dlm tren tuhan jek la yg tau...macam ikan sardin dalam tin...ikan sardin pon rasenye lagi selesa duduk dalam tin 2...nasib baik mase pergi tu masing2 wangi2 lagi...takde la bau2 kerti dorg...aku???? i pkai rexona ok!!!...aku tak payah usaha keras pon nak memboloskan diri dlm tren sbb manusia2 kt blakang aku dah tolak aku msk dlm...hahahaha bdn ni tibe2 je rase gerak sendiri....mase balik dr Mid pulak nasib baik org tak seramai macam pergi...maybe sebab aku balik awal kot...awal ke??? huhu...again dapat naik koc pink...shukenyeee...tp yg lawaknye,tibe2 dengar suara sorg makcik ni yg asenye staf komuter cz die pkai uniform...dengan garangnye dia halau sume laki yg naik koc wanita pergi ke bahagian koc sebelah...hahaha....bestnye jadi gegurl...huu...selesa cz tak payah risau kena raba ke ragut...dah la ade pengalaman buruk mase naik tren dulu...kui3...tu
cerita lain kali k...




ni si tukang karut tadi...

No comments:

Post a Comment