CUBA CLICK!!!

Tuesday, July 6, 2010

katak...ong gedek2




katak?? eeeiii aku takut katak lar...korang suke ke??? kalau suke tahniah aku ucapkan....tp korang pon mesti cam aku gak kn kalu kesnye macamni...aku sebenarnye minat sangat dengan FROGGY stuff and things la...kalau ternampak je kat mana2 aku pergi especially kt kedai jual bear 2, msti meroyan jap...selumber rock jek msk kedai 2 pastu terkam,polok,gomol2 froggy bear 2...orang kedai 2 usha slek dan panas jek kn...hahaha pastu aku pon sedar diri dan kuar la...so far tak la banyak sangat collection froggy yg aku ade(lebih mengharap orang bagi) hahaha....yang xbestnye ade ke mber2 aku kate muke aku pon da cam katak...dulu masa sekolah,kawan aku tulis nama aku kat kad library as "KATAK"...ceh...aku pulak tayang kad 2 sana sini...(nape aku takde perasaan time 2 yek) blurrr jap...ade ke muke aku cam katak...aku lagi kiut la dari katak...yang penting aku bukan color hijau...haaa dulu die kutuk2 aku katak, sekarang tengok, katak menjadi kegilaan orang ramai...femes gak...cit poooodaaahhhh sama die...



ni gegurl katak@FROGGY yek adik2




haaa...ni akak yek bkn miss froggy

No comments:

Post a Comment