CUBA CLICK!!!

Thursday, July 8, 2010

Minggu yang mencabar

Dah lama tak tulis kt belog yg chumel ni kn..tengok tajuk n3 tu pun da menggambarkan "kebzian" aku..haa aritu aku ada bgtau kan yg aku pergi skool belajar keto..haa memang mencabar..korng pun msti ada pengalaman yg sama if korang dah penah amk lesen kan..hari pertama blaja,pinggang aku da trseliuh dah..hahahaha gelakkan diri sndiri..hari ke2 pulak hujan lebat gler..da la aku rabun ayam..alamatnye redah je jalan 2 cam orang mabuk..ni da msk hari ke 4..tangan I pun da kasar2 n melecet..ohhh no..poyo pulak..hahaha next week aku akan amik test jpj..hope everything will be fine n yg penting LULUS..pray 4 me ok kwn2..
p/s: jangan bgtau lecturer ek aku ponteng hari jumaat depan..hal penting beb..test jpj..t aku belanja lolipop k..pelisss..

No comments:

Post a Comment