CUBA CLICK!!!

Saturday, July 3, 2010

family day MARDI....(19june)

hahaha....(asal la gelak cam ank jin ni)...sebenar2nye, aku windu gler nk join family day ni cz da lma sgt x g.... time ni semangat sgt...mmg aku ni jnis yg over brsemangat kalu nk buat smthing...aceceh (nmpk sgt keraguan disitu)...berita happy ni da seminggu awal abh bgtau... aku siap da pkir2 nk msk sume acara... nk dipendekkan cite, mmg aku msk sume acara yg umo 15-18thn..huhu bkn abang2 urusetia 2 tau pon...mula la kua mcm2 skill aku..atlast dapat gak menang 1 acara...haaa teka???????? yup acara feberet aku la...rebut kerusi@kerusi muzik..time 2 aku men redah jek himpit org trmasuk lah mkcik2 yg join 2...ala..mkcik 2 xkesah..masing2 nk hadiah kn....relek2 suda( ayat ed)...acara mak,abah n anak pon aku join gak...malu sume aku tolak kiri kanan...jnji balik bwk hadiah banyak...leh show off mse naik trem yg ala2 train kontot 2......lastly(ikut skema wat essay), kul 2.30ptg aku pon balik ngn bwk hadiah yg xbp byk...malu weiii....balik trus bukak hadiah...ruuuuuuuuupppppppp bunyi kertas balut 2...nk tau hadiah pe??? hahaha tuala mandi yg sama color n corak yg aku gne kt hstel...emmm xpelah...yg ade 2 pon da brdaki.....



No comments:

Post a Comment