CUBA CLICK!!!

Wednesday, April 6, 2011

D.E.M.A.M




kan masin mulut aku....masuk hari ni, dah 2 ari tak pergi class....AKU DEMAM!!!! cabul sangat mulut ni....gatai sgt cakap akan demam before aku perform...OMG...its monday 11 ok!!! ada 4 hari sebelum my 1st solo performance...hurmmmm this thursday dah full dress and make up rehearsal ( ekkkk bukan esok ke khamis?? uwaarrghhh) ....ya Allah...kuatkan semangat hamba mu ini... maybe kerana terlalu penat dgn 2 production atlast semalam aku rebah jugak....my dad yang terpaksa datang hantar ubat....100plus dah berbotol2 minum still tak bertenaga....can u imagine berapa tak laratnya aku berjalan (taip larat pulak) ngeehhhh ....wat muke comel...k lah...orang demam xleh taip panjang2....t jari pulak demam....WISH ME LUCK!!!!! (jerit kuat2)




ASSALAMUALAIKUM




No comments:

Post a Comment