CUBA CLICK!!!

Sunday, February 6, 2011

lelaki gila seks

homaigot.....betol ke apa yang aku dengar ni...semalam blok aku kat KPZ ni dimasuki lelaki gila seks yg berbogel...seram bulu roma aku dengar...nasib baik semalam ada dekat rumah...kalau dekat hostel tak tau la nak buat apa...boleh gugur jantung aku ni...kesian jiran bilik sebelah aku tu haa si jes...dah la blok sunyi coz ramai yang balik cuti...tergamam dia tengok mamat bogel tu...terus pecut masuk dalam bilik...bila la guard KPZ ni nak bertambah...sian pakcik sorang tu je yang keje...please la KPz...do something....macam mana orang gila boleh sampai masuk blok perempuan...pegawai keselamatan pun still cari lagi orang gila tu tak jumpa2...mana lah dia menyorok ek??? hari ini balik kolej je terus terkam bilik jes nak tau detail...haiishhhh tak senang perot aku...teringat balik masa darjah 5 dulu masa g tuisyen dekat sekolah...ada gak orang gila seks tiba2 je londeh seluar depan budak2 sekolah..cuak nya masa tu..tuhan je yang tau...dah la sekolah tak ramai orang cz tuisyen hari sabtu...mak pesan...bawak kayu or any senjata bubuh dalam bilik...juz incase orang gila tu naik pulak kan ke atas....hai warga blok bestari..cepat la pulang...boleh bedok orang gila tu beramai-ramai....



*p/s: 1 fakta pasal orang gila seks ni yang aku tau ialah dia suka dengar suara pempuan menjerit...lagi dia ghairah..so kawan2, bila nampak je orang gila seks ni jangan jerit, baling je batu or tibai je dia dengan apa2 senjata....kalau dia dah dekat sangat dgn kita baru lah kita jerit kuat2 and lari laju2...kalau ade keberanian cikit...huh sepak je egg die tu.....bia senak seminggu

2 comments:

  1. wah, kena report polis ni. hopefully orang gila tu betul2 gila. risau juga kot2 student upm sndiri. hish. macam2 nya @_@

    ReplyDelete
  2. tu la..ni xsampai seminit ella pos n3 ni..org tu msk lagi...ble dak laki kejar trus lesap ntah kemana...maybe ade gate yg sempadan mardi tu trbukak n die msk dr ctu...ni bru pgawai keselamat dtg...hope dorng jmpe org tu

    ReplyDelete