CUBA CLICK!!!

Monday, February 28, 2011

handphone syndrome


korang pernah rasa tak, nak plaster or lempang laju2 je mulut orang yang memekak dalam bus especially bila dia cakap dgn handphone....cakap kalau volume 1 or 2 tak pe jugak kan..ni tahap higher volume (hp pon bg amaran kalau kuat sangat volume digunakan)...punya memekak macam nak bagi 1 bus faham drama hindustan dia...yang tak tahan lagi tu boleh je pulak menggedik2 dalam hp bermesra2 dengan bf or gf..adegan mengayat la...paling parah bila ade adegan gaduh-gaduh...aduuuhhhhh bernanah telinga dengar kan....bila orang keliling dalam bus tu pandang, mulalah cakap orang bz body...hello tak tau ke yg dorang sume tu dah berasap telinga dengar omelan ko tu!!! tak pasal2 orang lain dapat siaran free dalam bus tu...and and and..."pakcik bus...lepas ni pakcik tak payahlah bukak radio tok dengar drama dlm radio tu haa...ni ade live punya drama"... yang aku pelik tu, gila banyak kredit dia...can u imagine, aku pernah duduk dalam bus lbh kurang sejam tunggu pkcik bus tu tak jalan2 and sepanjang masa tu jugaklah aku dengar gegurlz tu bergayut...heiii kalau berok bergayut sejam pon die reti letih tau nak mintak break...ni ko membebel sampai kering air liur tak penat ke??? rasa nak tolong ulur air je kan kasi basah tekak (baik shangat) ...kredit kalau banyak tu baik ko calling mak ko ke, sedara mara ke..or lg best meh share topup dgn aku...lg byk pahala kan dr gedik2 tak tentu hala...aishhh...dah la ati terbakar dgn driver yg wat dekk je takmo gerak2..kalau aku leh bawak bus tu,dah lama aku jalan je kan... so korang2 ni please la..bukan tak boleh kalau nak berborak dgn hp di public place tp please la, cakap tu tekup2 la mulut tu sikit...lagi2 dalam bus..aiyooo rasa nak suh driver tu sediakan seat kedap bunyi je tok gegurlz tu...pe pe pon tu la yang baru dikataka:

CAKAP SAMPAI LEBAM!!!!

No comments:

Post a Comment