CUBA CLICK!!!

Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan terakhir kami...

haaa...kenapa tajuk n3 aku ni macam suspen je kan...sedih pun ade gak...baru hari 1st ramadhan dah cerita akhir ramadhan...ape kes ni??? sabaq ye semua...actually ramadhan kali ini, hati aku rasa agak sayu...mana tak nya,ini adalah ramadhan aku yang terakhir di UPM ni bersama kawan2 yang terchenta sebab lepas ni masing2 akan bawa haluan masing2...sedih juga bila mengenangkan yang kami akan meninggalkan UPM ni pertengahan tahun depan...time bulan puasa ni biasanya kami pergi bazar ramadhan sama2, share makanan sikit2 and kadang2 pergi terawih sama2...huh?? kadang2?? emmm yelah aku ngaku...aku ni tak la baik sangat, kadang2 tu banyak kerja, and penat so skip la pergi terawih...haaa finish!!! time bulan2 ramadhan ni,pergerakan aku terbatas la sikit...tak de la enjoy2 sangat...lagi pun sekarang tengah mula sibuk dgn fyp so bulan puasa ni tak de la rasa sunyi sangat tak tahu nak buat ape bila tak ade class coz memang banyak kerja yang menanti..kawan2 ku.....ade jodoh kita jumpa lagi yek...insyaAllah kalau kita sambung master sama2 tak kira lah U mana kita nak sambung kan...janji together gether...huhu...

No comments:

Post a Comment