CUBA CLICK!!!

Sunday, August 29, 2010

A.L.E.R.G.I.C

aku balik umah sempena cuti nuzul quran so kalau da kat umah tu makan memang tak hengat dunia la kan...ni kes semalam, lepas makan sahur jek, mee goreng udang, badan aku ni terasa gatal giler...garu punya garu tibe2 merah2 kulit aku...satu badan naik ruam...haaaa hambek ko...tak penah2 sebelum ni aku alergic makan ape2 tibe2 jek malam td da jadi warik bamban pulak kan tergaru2..hahaha tau ke warik 2 ape???? bahasa kasarnye berok makyeee....hahaha aku tergaru2 sampai hari ni sampai da melecet2 kulit aku...kuku pulak panjang,lagi sedap la menggaru...semalam da macam berok kepanasan (berok lagi..emmm temanye BEROK) g mandi tgh2 mlm pas2 letak bedak ruam...time 2 berdoa la supaya ruam aku tak terok... aku tak mo enjit2 ni...tatut...hahaha dah memang kulit aku ni sensetip dari kecik...that why bile aku balik umah mak akan tukar cadar and towel aku dulu yg da tinggal lama tu..memang mak dah paham dah...kalau tak tukar baru, memang gatal2 la jawabnye...yang aku tau aku alergic pd hama@habuk kayu..ingat lagi mase form 3 ckg Kemahiran Hidup suruh wat keje2 tukang2 n pahat memahat... ni memang aku fail la...last2 bawak balik umah abah aku yg siapkan..wakaka...penah sekali 2 aku nk hammer paku terhammer ibu jari...ooo memang sedap r darah kua cam air sirap..haha berbalik cite pasal malam td aku ase sebab aku dok gatal2 try baju raya lama aku...konon2 raya thn ni nk pkai balik nk elak membazir,tup2 gatal2 badan..maybe sebab tu jugak..ntah la...senang cite aku memang tengah gatal...arrgghhhh pedih ase mase mandi...


macam ni la rupa ruam aku tu...ni pinjam badan mamat kudis mane ntah ni dari makcik yahoo

No comments:

Post a Comment