CUBA CLICK!!!

Friday, August 6, 2010

mIGrAinE

hari ni AKU ponteg class petang...haaa...sebabnye aku dapat penyakit M hari ni...asalnye nak tidur jap je..bak kate rumate i..''sat saja''...haha...kunci jam la konon nak bgun pukul 2.20pm...last2 sambung balik..bila nak tidur,tibe2 internet dlm bilik ni laju...aku pe lagi,mata jadi segar bugar...atlast simptom2 migraine pon datang la...actually penyakit M ni dengan aku dah kira sebati..aku dapat migraine since aku PMR dlu..15 thn...haa sekarang dah umur 22 thn, bayangkan da berapa lama aku menderita...dah banyak cara and ubat aku try, tak jalan2 jugak...penah juga wat rawatan secara islam konon2 manelah tau ade jin bertenggek atas kepala aku ni ke,tapi ustaz kt Darus Syifa, Bangi kate tak ade ape2 pon yang berkaitan makhluk halus..aku dah hilang cara sampai aku terpaksa amik pain killer nak bagi baik...bahaya?? ya aku tahu sangat...tapi kalau aku tak makan,boleh sakit berhari-hari sampai 1 keje pon tak boleh buat nanti...lebih parah bila aku termuntah-muntah sekali...pandangan kabur..dah tu penah nak pengsan..tapi dalam banyak2 benda yang paling mujarab untuk merawat migraine aku ni adelah TIDOR!!! haaa bukan aku saja2 ye wat hobi tidur ni, tapi tu je cara nak elak sakit kepala...tidur kena cukup...itu pasti...




*nilah yang aku buat bila dah sakit sgt kepala..tarik2 rambut...rambut selalu gugur

No comments:

Post a Comment