CUBA CLICK!!!

Wednesday, March 30, 2011

minuman botol kaca



korang pernah tengok tak minuman di atas ni..or korang pernah rasa tak?? well minuman dalam botol ni dah lama aku tak rasa..dulu masa kecik2 suka sangat beli air dalam botol ni lepas balik sekolah...time tu sebotol baru 70sen...panas2 naik basikal balik sekolah mesti beli air gas ni....macam2 color ada....

1st time since aku dah besar ni tengok air dalam botol ni ada jual masa aku g downtown dekat cheras....tapi time tu tak beli pon...tapi tadi ada jual jugak dekat fakulti aku...so pe lagi...

harga sekarang pun dah jauh beze dari dulu...sekarang rm 1.40...huh tak tau la tempat lain jual berapa hengget pulak kan....
omaigot....terasa tua sangat dah....harga dulu dan kini jauh berbeza....

aishhh nak makan maggie sekarang ni pon dah tak mampu kan...dulu maggie 60sen je sepeket...sekarang ada yang mencecah rm1.50....



zaman aku tua nanti tak tau la harga barang naik berapa tinggi lagi...so misi dan visi aku adalah....BERKAHWIN DENGAN TAN SRI.....sekian!~~



minuman bertenaga....huhu layan air ni je dalam class td..belajar pon tak...aishhh class sejam ni lah hasilnya....larrghhhaa jek...



No comments:

Post a Comment