CUBA CLICK!!!

Monday, March 14, 2011

green ribbon campaign







uolls pernah dengar tak ape itu GREEN RIBBON ASSOCIATION?? Haaa kalau tak tau..click je link tu ok...

actually dalam bulan lepas, mase aku hang out dengan kawan punya kawan kepada kawan (berapa banyak punya kawan daaa) ..

kami dok sembang2 tanyalah u buat pe, i buat pe, uolls buat pe....

tup tup..kua la cerita pasal keje2 amal ni kan... aku tanya lah budak tu pe jadahnya green ribbon yang die join tu...

so die pun buatlah ceramah mini sikit....krrooohhhh2...(dush sebijik...hurmmm booleh terlelap jap..kesat2 ayak liur)

tapi memang aku ni wajib dapat ceramah free pon kan...

kebetulan persatuan die tu tgh mengumpul barangan seperti baju ke perabot ke pe ke tok diberikan kepada orang2 yang homeless....

so daripada aku buang je baju2 lama aku tu bek wat amal kan...

so last week...aku pun merajinkan punggung sambil menghayun tangan mengemas almari pakaian...

kemas punya kemas,

taaadaaaa 2 plastik besar hitam tu baju and seluar yang dapat aku collect....


ni la rupanya baju2 yg selamat di pack dlm plastik itam



No comments:

Post a Comment