CUBA CLICK!!!

Tuesday, January 4, 2011

i love you



pagi yang ceria ni aku nak ajak kawan2 semua ingat balik detik2 pertama kali korang ucapkan I LOVE YOU dekat pasangan korang tak kira lah boyfrenz yg mane 1 kan....maybe bagi sesetengah orang, perkataan 143 tu sangat mudah untuk diucapkan..bak kate orang la...bila sayang..i luv u la...bila tak sayang....i lempang u la..haha kalau semudah itulah bagi korang...tak pelah...masing2 punya cara kan..maybe dgn cara tu korang nak luah perasaan cinta korang tu....

aku ni kira cam perempuan kuno pon kira bolehlah....tapi itu dulu la...dari dulu lagi( since sekolah menengah) or dari sekolah rendah pon bolehlah coz dah start couple dari darjah 5...( cepat matang) hahaha KONON...hakkk tuiiii....aku ni spesis yang susah sangat nak cakap 143 kat bf aku...tak kira la sayang separuh hati ke, sepenuh hati ke, sipi2 ke...pon susah sangat nak cakap ayat tu...bila nak cakap je, macam ade berlian dalam mulut ni...time tu fikir,kang orang nampak berlian dalam mulut ni kang semua nak couple dengan aku...(lagi sekali perasan tahap orang matang)....memang tak kan ucap la ayat tu...kadang2 bile bf2 ( macam ramai je kan...xpe..lg ramai lg meriah)aku ni cakap 143...aku juz jawab me too...(tapi gaya gewdix lar)...sebab tak mau dieorang kecik hati...haha tapi for sure aku rasa dieorang terasa dengan aku..ingat aku tak sayang dieorang...

hurmmmm maybe aku ni sekali lagi dikenali sebagai spesis yang suke tunjukkan cinta n kasih sayang aku melalui kesungguhan dan komitmen yg aku bg rather than kata2....bagi aku ayat tu sangat la SPECIAL and KERAMAT...hanya yang terbaek dan calon suami aku je yang aku akan cakap ayat power tu...tapi sekarang since aku dah jumpa cinta sebenar aku tu..alar...yang tan sri A tu lah...haaaa kan..baru lah aku tau ape tu CINTA SEJATI...serious aku cakap, berbaloi aku tunggu nak cakap 143 tu....


dah masuk usia 21 tahun baru brani nak cakap...lamanya aku pendam...mule2 aku mengaku yg aku tak pernah cakap 143 kat mane2 lelaki, semua macam tak percaya..haha beselah aku kan spesis yang jarang dijumpai...semua kata rugi...penah jugak aku cerita bende tu kat my sayang...tapi cam bese lah...die juz senyum je tunjuk gg die yang lawa tu..aishhh cair ok...mase 1st time aku nak ucap 143 kt tan sri A ni punyalah nebes....siap practise dpn cermin...hahaha cam nak cakap pe jekan...seyes dupdap2 jantung sampai mase aku nk luahkan kata2 tu...aku suruh dia diam je jgn ckp ape2...tapi...lepas je cakap ayat keramat tu..puhhh punyalah lega...n now ari2 takkan miss cakap I LOVE YOU to my sayang cz i know he is the one...nikmat tau kawan2 bile kte hargai sangat2 perkataan tu...yang punya rasa yg sama sahaja yang tahu...




No comments:

Post a Comment