CUBA CLICK!!!

Wednesday, October 6, 2010

minggu terakhir syawal

hari ni dah masuk 27 syawal dah...hurmmm cepatnye mase berlalu...sabtu ni insyaAllah aku akan buat open house sekali lagi khas untuk kawan2 UPM pulak..actually sabtu ni dah masuk 1 zulkaedah...wakaka baru perasan...biarkan jelah..janji niat aku nak jamu kawan2 yg datang...asalnye dieorang nak dtg sabtu lepas, tapi aku pulak ade plan lain...postpone la jawabnye...anyway, aku memang tak ade idea lately nak tulis blog coz sebok dengan asgmnt and FYP..dah masuk week 12 ni.. semua asgmnt dah due date and kena submit..so bermati-matianlah aku membuat asgmnt...plus sabtu sampai selasa ni ade majlis konvo di UPM...agak bz gak tu dengan menshoppingkan diri ini..lalala k guys see u on next story ok...salam

No comments:

Post a Comment