CUBA CLICK!!!

Tuesday, August 9, 2011

SERAM SI SKEMA





salam semua....alhamdulillah sudah seminggu lebih kita berpuasa...dan selama itu juga lah aku mula bekerja....pagi ni mood berdebar2 sikit...alkisahnya minggu ni aku kena g keje awal2 pagi cz akak yang aku tumpang tu ade hal this week...so nak tak nak aku terpaksa lah tumpang akak aku g kerja kul 7.30 am...bg uolls yang kerja gomen normal la kan keluar rumah time2 camtu, tapi aku ni masuk kerja pukul 9 am..lama tau nak menebeng dekat bawah opis ni...opis bukak pukul 9am..almaklumlah, opis baru...lagi parah kawasan Seri Bangi yang tempat aku kerja ni pon semua baru...building2 semua masih bau cat lagi...seorang hamba malaysia pon aku tak nampak dekat sini...ade la seorang mamat bangla yang jadi pak guard dok meronda2....tak tahu la kalau die pon ingat aku ni bangla atau indon cz setia tunggu bos masuk kerja...hahaha cettt!!!!


btw, nasib baik aku dapat wireless dr opis kat bawah building ni....syukur..leh jugak la update blog pagi2 ni....haaa nak jadi kisah aku yang tragis di minggu skema ni kan, tgh dok leka on9 fb tibe2, ade kucing lalu sebelah aku...aku mule2 nak ignore je xmo pandang,tapi.....bapak besar punya kucing...HANJINGGGGGGG.....mak ai.....die lalu sebelah aku steady je jeling2 manja dekat aku...dah tu sempat pulak die reverse bile tgk ade pompuan gojes dekat sebelah...die kate "rezeki"...haktui....aku ase nak lari je angkut lappy ni kan...tapi memandangkan aku berbaju kurung, dengan muka condifentnye aku jeling tajam dekat hanjing tu...haaaa terus die lari....HEBAT KAN HEBAT KAN....

ALHAMDULILLAH.........



No comments:

Post a Comment