CUBA CLICK!!!

Monday, December 20, 2010

reunion SKS Batch '00

selamat pagi semua...hari isnin ni terbangun awal pulak...so aku pun ade idea la nak muntahkan story jumaat malam yg lepas...haaa tgk tajuk diatas...before this or senang cite, raya ari tu kan aku ade post n3 pasal raya sakan ku bersama kawan2 skolah rendah kn...ingat lagi??? kali ni kira kami wat kesinambungan cerita la..ala..cam drama siri tu...kui3...tapi kali ni kami buat makan2 di RED WOK bangi kt seksyen 7... harga per head not bad la...food pon banyak...tapi kalu nak bawak family yg besar, tu kena tunggu bonus or gaji la...hahaha...kali ni kami seramai 36 org kesemuanya...aku kira selaku ajk la...di tugaskan menjadi cik ceti...lalalala kejam giler aku malam tu..ayat aku kat dorang lebih kurang camni: " korang sila bayar ye before duduk...sape2 yg dah duduk tu, bayar dulu before cakap"...hahaha kejam x??? aku bukan pe, dah di amanahkan oleh org suh kutip duit...ikutkan jelah...besar ok tanggungjawab aku..malam tu jugak aku bawak special guest...aceceh...aku je yg brani bwk adik n my cayang ok...sume jeles...hahahaha...dah puas chit chat n melantak kami pon pulang around 11pm....but b4 that kami ramai2 begambar dpn kedai tu...fuyooo aku dah cam artis ok..liplap2 flash camera...lalala


ajk melantak terbaek 2010


muke puas hati...perot sudah terisi...

No comments:

Post a Comment